ඉන්දියාවේ ඊශාන දිග වරායන් හි ගැඹුරු මඳ බව නිසා සහ එම වරායන් නිරන්තරයෙන් හැරීමට විශාල පිරිවැයක් දැරීමට සිදුවන හෙයින් විශාල නැව් ඉන්දියානු වරායන් වෙත ගෙන ඒමට නොහැකි තත්වයක් තුල ඉන්දියාවට එන හා ඉන්දියාවෙන් යන බහාලුම් කුඩා නැවු මගින් ගැඹුරු වරායන් වෙත අපනයනය කර එතැන් සිට විශාල නැව් මගින් ප්රතිනැව්ගත කිරීම සිදුකරයි. එමගින් ඉන්දියානු ව්යාපාරිකයන්ට විශාල පිරිවැයක් දැරීමට සිදුව ඇති බව දත්ත මගින් පෙන්නුම් කෙරේ කිරීම අදි කරැණු කිහිපයක් හේතු කොට ගෙන බෙංගාල බොක්ක ආසන්නයේ ඇති අන්දමන් දූපත් හි වරායක් ප්රතිනැව්ගත කිරීමේ වරායක් ලෙස දියුණු කිරීම සඳහා ඩොලර් බිලියන 1.3 ක ආයෝජනයක් කරන බව ඉන්දීය අගමැති නරේන්ද්ර මෝදි පසුගියදා ප්රකාශ කරයි
මේ සමඟ ලංකාවේ වරායවල ඇති වටිනාකම ප්රශ්ණගත භාවයකට ලක්ව ඇත.මෙම තීරණය ඉන්දියාවට, ශ්රී ලංකාවට හා කලාපයටම දේශපාලනිකව මෙන්ම ආර්ථිකවත් බලපානු ඇති බව විශ්ලේෂකයන්ගේ අදහස වී තිබේ.